Εκλογές και τυπογραφεία. Οι carte de visite ως μπεστ σέλερ και οι 500-1000 τόνοι χαρτιού για τα ψηφοδέλτια στην πόλη της Θεσσαλονίκης

Ο αγώνας δρόμου των τυπογραφείων για την ικανοποίηση των αναγκών των υποψηφίων και τους συνδυασμών τους σε ό,τι αφορά το προεκλογικό υλικό έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες ενόψει των εκλογών της 26ης Μαΐου, οι τελευταίες δεκαπέντε ημέρες όμως πριν από την κάλπη είναι το πλέον δύσκολο "κατοστάρι", κατά τη διάρκεια του οποίου οι εκτυπωτικές μηχανές δουλεύουν με πυρετώδεις ρυθμούς. "Αν μιλήσουμε για τα μεμονωμένα ψηφοδέλτια ενός συνδυασμού και μόνο για τους περίπου 400.000 εγγεγραμμένους ψηφοφόρους στον δήμο Θεσσαλονίκης, μιλάμε για περίπου δύο με τρεις τόνους χαρτιού ανά τυπογραφείο. Από την άλλη, μπορούμε να μιλήσουμε για εκατό περίπου τόνους χαρτιού που είναι αναγκαίοι μόνο και μόνο για τα ψηφοδέλτια που θα τυπώσει ένα τέτοιο τυπογραφείο. Στο σύνολο για την πόλη της Θεσσαλονίκης μπορούμε να μιλήσουμε με βασικούς υπολογισμούς για ποσότητες της τάξης των 500 έως και 1000 τόνων χαρτιού (σ.σ απαραίτητων για το τύπωμα των ψηφοδελτίων)", εξήγησε μεταφέροντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM", τα νούμερα πίσω από μια εκλογική αναμέτρηση αυτοδιοικητικών και περιφερειακών εκλογών ο Γιώργος Μήλιος, διευθυντής ενός εκ των μεγαλύτερων τυπογραφείων της Θεσσαλονίκης.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.