Η Nissan αναπτύσσει νέα σχεδιαστική φιλοσοφία για την κεντρική οθόνη του ταμπλό

Υπάρχει μια τάση σε πολλά νέα αυτοκίνητα να εξοπλίζονται με μια ογκώδη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Αν και αυτές μπορεί να τραβήξουν την προσοχή όλων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εργάζονται για τη δημιουργία των οχημάτων επόμενης γενιάς, έχουν στο μυαλό τους και άλλα πράγματα, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν τον σχεδιασμό με την τεχνολογία και τη χρησιμότητα.

Η Nissan επέλεξε μια διαφορετική πορεία κατά την ανάπτυξη της οθόνης του Ariya Concept, δίνοντας προτεραιότητα στο σχεδιασμό. Αντί ενός tablet, το ηλεκτρικό crossover έχει μια καμπυλοειδή διπλή οθόνη που θυμίζει κύμα. Η διάταξη αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρείας.

Εκτός από τη καλύτερη απεικόνιση των πληροφοριών, για το ανθρώπινο μάτι, η συγκεκριμένη διάταξη το κάνει από μια ασφαλέστερη θέση στο ύψος του ορίζοντα, πιο κοντά στην οπτική επαφή με τον δρόμο.

Η οθόνη απεικονίζει τις οδηγικές πληροφορίες σε μια θέση παρόμοια με αυτή του πίνακα οργάνων ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα εμφανίζει, στην κεντρική οθόνη, πληροφορίες ψυχαγωγίας, στοιχεία ελέγχου λειτουργιών άνεσης, καθώς και την κατάσταση του συστήματος. Τέλος, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν δύο οθόνες, οι πληροφορίες μπορούν να μετακινηθούν ή να αλλάξουν θέση μεταξύ τους, δημιουργώντας την αίσθηση μιας ενιαίας οθόνης.

Κ.Π.

Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.
NEWS ROOM
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ