Τ. Θεοχαράκης: «Το brand name της Nissan και η καλή εξυπηρέτηση μετά την πώληση είναι τα μυστικά της επιτυχίας των πωλήσεων»

Το brand name της Nissan, αλλά και η πολύ καλή εξυπηρέτηση μετά την πώληση του αυτοκινήτου αποτελούν τα βασικά όπλα στη φαρέτρα της ελληνικής εταιρείας που αποσπά κάθε μήνα ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια της αγοράς. Αυτό τονίζει ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τάκης Θεοχαράκης, ο οποίος αισιοδοξεί ότι η πορεία των πωλήσεων θα συνεχιστεί και το 2018.

“ Είναι βέβαιο ότι η Nissan είναι από τις καλύτερες εταιρείες στον κόσμο. Έχει πολύ καλό όνομα το οποίο πουλάει, καθώς και πολλά αξιόλογα μοντέλα. Δίκαια κρατά τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Από την άλλη είναι πολύ σημαντικό για εμάς που δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των πελατών, νέων και καινούριων, για μετά την πώληση του αυτοκινήτου”, ανέφερε κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στη Θεσσαλονίκη στην παρουσίαση του νέου Leaf ο κ. Θεοχαράκης και συνέχισε: “ Η Nissan ακολουθεί πολύ καλή πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο. Και με βάση τα μοντέλα της έχει μέλλον”.

Ο ίδιος κάνοντας μια εκτίμηση για το πώς θα κυμανθεί φέτος η ελληνική αγορά ανέφερε: “ Η αγορά μέχρι τώρα κινείται σε θετικούς ρυθμούς και θεωρώ ότι αυτή η τάση θα έχει συνέχεια. Ουσιαστικά αποτελεί μια υγιή διόρθωση όλων των προηγούμενων χρόνων που η αγορά ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Φέτος θα ξεπεράσουμε τις 100.000 μονάδες, με τη λιανική πώληση να συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο. Τους επόμενους μήνες θα δούμε κάποιες αλλαγές, γιατί μπαίνουμε ουσιαστικά σε προεκλογική περίοδο, αλλά και γιατί από τον Σεπτέμβριο αλλάζουν τα δεδομένα για το θέμα των ρύπων”.

Ο κ. Θεοχαράκης σχολιάζοντας την αναδιάρθρωση του ελληνικού στόλου με την πτώση των ντίζελ αποκάλυψε ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να επενδύει στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. “ Το βλέπουμε αυτό κάθε μήνα, όπου το ντίζελ μειώνεται σταδιακά. Ο κόσμος γύρισε και πάλι στη βενζίνη και στην υβριδική τεχνολογία. Και δεν αφορά μόνο την Nissan, αλλά όλους τους κατασκευαστές. Εμείς όμως δεν θα απομακρυνθούμε από τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα τα οποία θα συνεχίσουμε να τα έχουμε στην γκάμα μας”, τόνισε.

Τέλος, αναφέρθηκε και στο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο Leaf που θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια σημείο αναφοράς των πωλήσεων της εταιρείας. “ Το νέο μοντέλο είναι ιδιαίτερα βελτιωμένο. Μέχρι σήμερα σε όλη την Ευρώπη έχουν 35.000 παραγγελίες. Αυτό δυσκολεύει το εργοστάσιο ως προς τον χρόνο παραδόσεων. Είναι ιδιαίτερα πετυχημένο μοντέλο και σίγουρα θα πάρει χρόνο μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση. Σήμερα σε όλη την Ευρώπη η αναμονή είναι 6-7 μήνες. Στην Ελλάδα τα πρώτα αυτοκίνητα θα έχουν αναμονή 2-3 μήνες, ενώ μόλις εξαντληθούν και αυτά θα έχουμε και εμείς την ίδια αναμονή”, ολοκλήρωσε ο κ. Θεοχαράκης.

Το πλήρες τηλεγράφημα του Κυριάκου Παρασίδη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.
NEWS ROOM
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ