Λ. Πάγκαλος: «Στη Nissan η πώληση ενός αυτοκινήτου, είναι η απαρχή μιας μακρόχρονης σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη»

Πυλώνα στήριξης της αμφίδρομης σχέσης πελάτη- εταιρείας αποτελεί ο τομέας του after sales. Αυτό έκανε γνωστό, αναλύοντας ως ένα βαθμό την πολιτική των πωλήσεων, ο διευθυντής του τμήματος της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, Λευτέρης Πάγκαλος.

Τόνισε μάλιστα πως: "στη Nissan η πώληση ενός αυτοκινήτου, είναι η απαρχή μιας μακρόχρονης σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Ο τομέας του after sales, αποτελεί τον πυλώνα στήριξης αυτής της αμφίδρομης σχέσης, γι' αυτό και παρέχουμε υπηρεσίες που προσαρμόζονται με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό, στις ανάγκες των πελατών μας. Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται και η πρόσφατη καμπάνια του All Clear Service".

Αναλύοντας την συγκεκριμένη καμπάνια ο κ. Πάγκαλος ανέφερε πως: "με το πρόγραμμα All Clear Service, η Nissan προσφέρει μοναδικές προσφορές σε όλους τους κατόχους των μοντέλων της. Συγκεκριμένα, οι πελάτες μας τυγχάνουν έκπτωσης 20% σε ανταλλακτικά service και φανοποιίας, δωρεάν ελέγχου 20 σημείων στο δικό τους Nissan, όπως και δωρεάν οδικής βοήθειας για ένα ολόκληρο έτος".

Ο κ. Πάγκαλος μας απάντησε και σε άλλες ερωτήσεις:

 

Μέχρι πότε θα διαρκέσει αυτό το πρόγραμμα;

"Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι και τις 31 Αυγούστου 2017, ενώ σχετικές πληροφορίες και λεπτομέρειες, παρέχονται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Nissan αλλά και στο www.nissan.gr".

 

Πρόσφατα ενημερωθήκαμε και για την καμπάνια 3+ της Nissan στο After Sales Service. Περί τίνος πρόκειται;

"Με το προνομιακό πρόγραμμα Nissan 3+, οι κάτοχοι παλαιότερων μοντέλων της μάρκας μας, απολαμβάνουν μοναδικές τιμές σε ανταλλακτικά. Συγκεκριμένα, για τους κατόχους αυτοκινήτων Nissan 3 έως 7 ετών που έχουν πλήρες αρχείο συντήρησης στο εξουσιοδοτημένο δίκτυό μας και απαραιτήτως "σφραγισμένο" book service, υπάρχει η δυνατότητα μερικής κάλυψης με τη μορφή έκπτωσης (σε ποσοστό μέχρι 75%) σε επιλεγμένα, μη αναλώσιμα ανταλλακτικά που χρήζουν αντικατάστασης.

Για το λόγο αυτό, προτρέπω τους πελάτες μας που έχουν Nissan εντός του προαναφερόμενου ηλικιακού εύρους και με τις παραπάνω προϋποθέσεις, να επικοινωνήσουν με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή μας, προκειμένου να ενημερωθούν με κάθε λεπτομέρεια".

Το πλήρες τηλεγράφημα του Κυριάκου Παρασίδη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.
NEWS ROOM
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ