Τ. Πηγαδιώτης: "Η Ελλάδα αποτελεί βασική αγορά για τη Michelin"
«Η Ελλάδα αποτελεί βασική αγορά για τη Michelin στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης. Εδώ και 60 χρόνια έχουμε έντονη κινητικότητα και δυναμική παρουσία στην Ελλάδα». Αυτό τόνισε ο πρόεδρος και γενικός διευθυντής της Michelin, Τάσος Πηγαδιώτης με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 60 χρόνων δυναμικής παρουσίας της γαλλικής εταιρείας στην χώρα μας.
«Είμαστε υπερήφανοι που τα προϊόντα και τις υπηρεσίες έχουν αναδειχτεί σε πρώτες επιλογές των καταναλωτών και έχουν ταυτιστεί με έννοιες, όπως καινοτομία, ποιότητα και ασφάλεια. Για πάνω από μισό αιώνα, η Michelin απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών και υποστηρίζει την ελληνική οικονομία μέσα από την απρόσκοπτη συνεργασία της με ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα αποτελεί μία υπεύθυνη εταιρεία που εστιάζει στη στήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου, της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος», τόνισε ο κ. Πηγαδιώτης.
Όσο για την συνέχεια; «Η δυναμική μας ιστορία, μας δείχνει το δρόμο για ένα μέλλον με πολλές προοπτικές. Προχωρώντας μπροστά, η Michelin επιβεβαιώνει κάθε μέρα τη δέσμευσή της στην Ελλάδα, καθώς εξελίσσεται για να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά και ενισχύει τη σχέση της με τους καταναλωτές μέσα και από ψηφιακά κανάλια», είπε ο ίδιος καταλήγοντας.
Η οδική ασφάλεια αποτελεί, σε παγκόσμιο επίπεδο, προτεραιότητα για τη Michelin καθώς προσπαθεί διαρκώς να κάνει τις μετακινήσεις πιο αποδοτικές, πιο βιώσιμες, πιο ευχάριστες και πιο ασφαλείς. Σε αυτό το πλαίσιο, η Michelin συμμετείχε πέρυσι ενεργά στην εκστρατεία Ecomobility, ενώνοντας τις δυνάμεις της με δήμους και φορείς από όλη την Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσε τη συμμετοχή των νέων στην επίλυση των σημερινών προκλήσεων και συνεισέφερε στην προσπάθεια για αλλαγή κουλτούρας για τη βελτίωση του επιπέδου ζωής στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Κ.Π.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.